تبلیغات
webhostqpon - ارتباط برقرار کردن

webhostqpon

یکشنبه 10 اردیبهشت 1396

ارتباط برقرار کردن

نویسنده: web hostqpon   

فروش یک بازی تعاملی به شمار می‌رود و حتی اگر عضو تیم فروش نیستید باید با سایر اعضای تیم فروش در تماس باشید و اطلاعات مختلف را با هم به اشتراک بگذارید از جمله روند پیشرفت سرنخ فروش در قیف فروش. CRM می‌تواند اکثر این ارتباطات را به صورت خودکار انجام دهد و اطلاعات مختلف را در اختیار کاربران قرار دهد و همچنین می‌تواند به اعضای تیم فروش کمک کند برای ایمیل‌های عمومی و تماس‌های تلفن کلی تمپلیت یا اسکریپت‌های مختلف داشته باشند.

    ایجاد سریع تر سرنخ فروش

زمانی که در رابطه با محصول خود اطلاعات دارید می‌توانید با سرعت بیشتری سرنخ‌های فروش ایجاد کنید و سیستم مدیریت ارتباط با مشتری پیدا کردن اطلاعات مورد نیاز را برای شما آسان تر می‌کند و شما بهتر می‌توانید سوالات مشتریان بالقوه را پاسخ دهید و در وقت برای پیدا کردن اطلاعات صرفه جویی کنید.

    برقراری نظم

سیستم CRM به شما کمک می‌کند در طبقه‌بندی کردن اطلاعات مشتری و تماس‌ها و تمامی موارد مشابه نظم داشته باشید. با آنکه حافظه بعضی از افراد بسیار قوی است ولی باز هم کسی نمی‌تواند همه اطلاعات را به یاد داشته باشد.

    مدیریت تلاش‌هایی که در بخش فروش صورت می‌گیرد

تنها این امر برای مدیران فروش نیست بلکه تمامی اعضای تیم فروش باید در رابطه با عملکردشان رکوردی در اختیار داشته باشند و عملکرد خود را در ماه‌های بعدی پیش بینی کنند. CRM می‌تواند اطلاعات لازم برای پیگیری عملکرد شما را در اختیارتان قرار دهد و با گزارش‌های دقیق در رابطه با عملکردهای روزانه و ماهانه شما اطلاعات خوبی فراهم کند.

    مدیریت خدمات

با استفاده از سیستم CRM می‌توان تمامی موارد مربوط به سفارش خدمات را در سازمان پشتیبانی کرد از مواردی نظیر قیمت دهی به مشتری وپردازش آن گرفته تا گرفتن سفارش و مشخص سازی بهترین فرد برای برخورد با مشتری.

    برنامه‌ریزی امور فروش

تیم فروش می‌توانند با آنالیز داده‌های CRM امکان پیش بینی میزان فروش و درآمد تخمینی کلی را در اختیار داشته باشند.

    شناسایی نیازهای مشتریان

استفاده از CRM باعث می‌شود نیازهای مشتریان شناسایی شده و پاسخ مناسب برای نیازهای فعلی و آینده مشتریان در نظر گرفته شود.
جستارهای وابسته

    خدمات مشتری
    مدیریت ارتباط با مشتریان بیمه
    رضایت مشتری

در پروژه‌های خواهر می‌توانید در مورد مدیریت ارتباط با مشتری اطلاعات بیشتری بیابید.
Search Wikibooks در میان کتاب‌ها از ویکی‌کتاب
منابع

    مشارکت‌کنندگان ویکی‌پدیا، «Customer relationship management»، ویکی‌پدیای انگلیسی، دانشنامهٔ آزاد (بازیابی در ۲۹ آوریل ۲۰۱۵).

    Shaw, Robert, Computer Aided Marketing & Selling (1991) Butterworth Heinemann ISBN 978-0-7506-1707-9

    CRM Fundamentals By Scott Kostojohn, Brian Paulen, Mathew Johnson


    تقویت و ایجاد مشتری مداری درسازمان
    تغییر دیدگاه کارمندان و مدیران نسبت به مشتری و موضوع مشتری مداری
    آموزش نحوه برخورد با مشتریان
    شناخت ویژگی های کارمندان و مدیران مشتری مدار در هنگام استخدام

در پایان دوره شرکت کنندگان قادر خواهند بود ... :

    دیدگاه مشتری مداری در ذهن خود و کارمندان ایجاد کنند.
    سازمان خود را مشتری گرا کنند.
    اهمیت مشتریان و مشتری مداری را دقیقا تشخیص دهند.
    انواع نیازهای مشتریان به عنوان اولین قدم مشتری مداری را تشخیص دهند.
    نحوه برخورد با انواع مشتریان را بیاموزند.
    مشتریان عصبانی و عجول و غیره را کنترل کنند.
    ویژگی های کارمندان مشتری مدار را در هنگام استخدام مد نظر قرار دهند.
    خصوصیات مشتری مداری را در خود و کارمندان تقویت کنند.
    دیدگاه خود را نسبت به مشتریان تغییر دهند.
    میزان مشتری مداری خود و سازمان خود را بررسی کنند.
    اصول طلایی و نقره ای مشتری مداری را در سازمان خود بکار ببرند.
    با فیلم های آموزشی و پرسشنامه دیدگاه خوبی نسبت به مشتری مداری پیدا کنند.

سرفصل و محتوی دوره :

    اصول بازاریابی مربوط به مشتری مداری
    شناخت اولین قدم در مشتری مداری
    اهمیت مشتریان و مشتری مداری
    شناخت انواع مشتریان
    چگونگی برخورد با انواع مشتریان از قبیل خشمگین و غیره
    نمایش فیلم های مربوطه
    عوامل موفقیت در سازمان های مشتری مدار و مقایسه شرکتهای مشتری مدار و معمولی
    مشخصات کارمندان مشتری مدار
    تست بررسی میزان مشتری مداری سازمان و کارکنان
    راه های تقویت مشتری مداری
    بررسی خواسته های مشتریان
    ویژگی های مدیران و کارکنان مشتری مدار
    اصول طلایی مشتری مداری همراه با فیلم و پرسشنامه
    اصول نقره ای مشتری مداری

پیش نیازهای دوره :

    آشنایی با موضوعات بازاریابی
    تجربه فروش و برخورد با مشتریان


نظرات() 
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر

آمار وبلاگ

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :