تبلیغات
webhostqpon - ارتباطات مؤثر

webhostqpon

یکشنبه 10 اردیبهشت 1396

ارتباطات مؤثر

نویسنده: web hostqpon   

ارتباطات مؤثر بین کارکنان، ضامن کیفیت مطلوب و ارتباطات مؤثر کارکنان و مشتری، ضامن رضایت مشتری است.

اصل بیست و سه
 

«برنده- برنده بیند یشید» نزدیک ترین راه شکست اصرار برای پیروزی بر مشتری است.

اصل بیست و چهار
 

روابط ما، خواسته یا ناخواسته، رضایت مشتری را شکل می د هد. مشکلات را حتی الامکان با کمک مشتری حل کنید.

اصل بیست و پنج
 

هرگز در برخورد با مشتریان تبعیض قائل نشوید چرا که احترام «در همه جا» و «برای همه» مشتریان ضروری است.

اصل بیست و شش
 

حتی اگر یقین دارید که حق با شماست از بحث کرد ن با مشتری اجتناب کنید.

اصل بیست و هفت
 

هرگز تماس مشتریان را بدون پاسخ نگذارید.

اصل بیست و هشت
 

لحن کلام شماست که احساس نیاز به ادامه ارتباط را معنادار می کند.

اصل بیست و نه
 

ارتباطات مشتری را با گوش کرد ن مدیریت کنید زیرا گوش داد ن به نظرات (پیشنهادات و انتقادات) مشتری، نارضایتی مشتریان را کاهش می د هد.

اصل سی
 

شکایات مشتریان ارزان ترین راه شناخت مشتریان است.

اصل سی و یک
 

برای برقراری ارتباطات مداوم، تواضع را جایگزین تبعیض کنید.

اصل سی و دو
 

راه های گسترش ارتباط با مشتری را گسترش د هید.

اصل سی و سه
 

صداقت است که مشتریان را وفادار نگه می دارد نه حیله و نیرنگ.

اصل سی و چهار
 

همیشه فکر کنید خد مات را به بهترین مشتری با بالاترین سود بفروشید پس همیشه به فکر خد مات بهتر باشید.

اصل سی و پنج
 

هر آنچه را که لازم است باید انجام د هیم تا مشتری مجدداً به ما رجوع کند.

اصل سی و شش
 

هیچ کس نمی تواند سود حاصل از وفاداری مشتری را نادید ه بگیرد.

اصل سی و هفت
 

اگر شما از مشتریان خود مراقبت نکنید دیگران این کار را انجام خواهند داد. پس به جای رقیبان، به مشتریان بیند یشید.

اصل سی و هشت
 

هیچ گاه برای کلاه گذاشتن بر سر مشتری تلاش نکنید، زیرا موفقیت به اعتماد و اطمینان مشتریان وابسته است.

اصل سی و نه
 

مشتریان خود را سهامدار کنید و روش هایی بیابید تا مشتری خود را «شریک» شما احساس کند.

اصل چهل
 

برای حفظ مشتریان اهمیت پاسخگویی سریع به سؤالات را درک کنید باید به آنچه مشتری می گوید گوش فرا د هیم و سرعت پاسخگویی را اصل اول حفظ و رضایت مشتری قرار د هیم.

نظرات() 
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر

آمار وبلاگ

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :